Turkiet!

Japp, allt är packat och klart nu tror jag i alla fall.

Ska snart börja platta mitt hår lite, sedan sova stooor dag imorn, åka flygplan och grjer :D

Imorgon står klocken på 06.00 som jag går upp i vanlig tid till skolan ska ska nog gåååå.
Sen mot karlstads flygplats och planet lyfter 09.40.

Amaaagad vad jag e taggad och nästan helt speedad, känns så overkligt faktiskt att vi redan är där, kändes inte alls längesen vi bokade resan, känns faktiskt helt sjukt :O

Från och med nu tar jag en bloggpaus och vi hörs nästan fredag, om jag inte får tillfälle att bloga där nere.
Men håll utstiik vetja :) och juste ni bör verkligen hålla utsikt, kommer någon/några tidinställda :)

Ni får hare bäst tills vi hörs igen, Puss På Er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback