Ponniebruden!

Måste tipsa er ALLA om denna bra bloggen! Diggar din blogg superduper mycket Hanna, tycker du även rider jätte bra och du och din häst är även så sjukt duktiga tillsammans, ni skulle nog verkligen kunna komma långt tillsammans :). 
 
Och jag vart även veckans blogg i hennes blogg, verkligen stort tack, kan verkligen byta mycket för sånna som inte har så många läsare osv! 
Hoppas jag får lite fler nu kanske ? :) 
 
Nej men biglike till din blogg och till hela du som jag tycker är så himla duktig inom ridningen! Kram! 
 
www.ponniebruden.blogg.se
hoppas det var okej att jag tog en bild på hästen din, ni e ju så fina! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Var gärna med i min veckans blogg också! :)

2012-08-08 @ 12:59:08
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback