nu...kör vi!

Ridningen gick bara bra idag...Fick först rida Sisco då det blev lite hopp först, sen dressyr på volten, riktigt trevlig idag. Sen fick jag i uppdrag att rida Miranda också som inte ridit på typ över en vecka, hon såg jättestirrig ut så tänkte att det nog gåt åt skogen ;) Men gick faktiskt bra i alla fall i slutet. Ibörjan var hon lite sur när det blev jobbigt och så men det släppte hon e världens underbaraste när hon väl går fint, Så taggad för framtiden med henne, hon kan gå långt! :)
 
Nu ska jag ut och springa.. Fick reda på att det är innebandy träning om en vecka så NU tar jag tag i och springer annars lär jag väl spy och grejer på planen, har sprungit ngn gång i sommar men inte alls mycket. såååå nu... kör vi.. ;)
 
Hörs sen! <3
ful header just nu, helt fel i storleken och grejer SÅKLART.. ska fixart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback