I don't care, i just love it.

Hejhej! Sorry för bad uppdate idag.. Men efter vi käkat kebab med Nina,niclas,nina och emma så blev dom med oss hem ett tag och åkte typ för ett litet tag sen. Har precis kommit ur duschen, fan va skönt det var asså, typ svettads jättemycket ju! :P
 
Nu sitter jag här i allafall och käkar lite godis och dricker cola. Och nu blirre att smsa och chilla och kanske prata i tele? eller nej tror inte det. vi får se ;) 
 
Emma fotade när jag red förut också, lite bilder kommer nu! :) PUSS!♥
 
 
 
 
 
 
Min egna ängel är vad du är, tänker flera gånger på den dagen du inte finns längre, vilket skit det kommer bli, du är faktiskt så jävla mycket för mig gubben. 
Men endå vill jag tacka gud för att en sånt underbart djur som dig kom till jorden och just att jag hade turen att få dig, du är så himla bra <3 Verkligen bland det finnaste som finns i mitt liv . Du får mig må bra på riktigt <3 JÄMNT! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback