Mina mål med ridningen.

Sitter och tänker på mina "mål" med ridningen hur långt vill jag gå? vart vill jag komma? vad sattsar jag på igentligen? jo jag sattsar stort faktiskt.. eller stort och stort men liksom nu vill jag komma i gång komma ut och träna för riktiga tränare, bli duktigare och sen komma ut på tävlingsbanorna. Asså jag har mest lärt mig allt hemma,  ridit för tränare typ två gånger, annars lärt mig allting på egen hand, förutom mamma men det slutar endå i tjafs när jag rider för henne så det har jag lagt ner... ;)
 
Sen mitt intresse för hästar, växer seriöst, när jag red mina två första ponnysar så vare mest inge mer med det ville bara vara hemma och gosa runt med dom liksom.. nu känner jag att jag vill UT, på riktigt. ni fattar. Jag vill nu verkligen lägga ner mig allt på dessa djur, dock bara Miranda eftersom Sisco inte ska tävlas eller ngt sånt.. 
Hoppas att jag kommer lyckas med detta i framtiden det är i allafall min mål med ridningen!
Bara denna plutt har växt klart och är stor nog för att dra i gång på riktigt, då äre kört för henne ;) hihi. Tror ni jag kan lyckas med mitt mål? :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback