Fredag <3

Hejhej!

Skoldagen var väl helt okej, fick ju ig på so provet vilket jag redan visste, men otroligt nog sa läraren att de kanske kunde räcka till ett G endå, och han har varken skrivit på unikum en eller sagt till mig som han skulle om jah skulle göra om, så kanske får jag ett G endå? dör lite isåfall av lycka ;) men antadligen ínte ett G. Har never tur.

Efter skolan blev det stan med mamma fick med mig shorts och linne från gina.
Skulle köpt bikini också, men fanns inte förutom att dom hade en snygg sverige bikini i stadium som jag e sugen på, ångra att jah inte köpte den ju... Men mamma e alltid så stressad så ingen ide typ haha.
Men fixart te veckan! :)

Nu äre musik som gäller och käka grillat. Blir nog ut och bada i kväll igen, gött!! Ha en bra kväll, hörs sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback