Det är inte lätt när det e svårt!

Hejhej!

Haha satt på msn till typ 3 igår, Gött och snacka med en i från norrland, så känns det som vi är från olika länder, vi äter olika maträtter och shit och i bland fatttar jag inte vad dom säger hahaha gött det..

Dog ngra gånger i går asssåå!
Och även när jag kommer där och säger stochkolm är sveriges huvudstad, sen sitter jag och krubblar i år... ba ne det kan de väl inte? osså liksom tränkte jag vafan är norrlands huvudstad då?! hahaha kände att jag var trött där...

Nu sitter jag här och käkar frulle 14.00 gött det!!

Idag värkar väderet vara rätt så nice, så ska väl inte sitta inne och dö hela dagen maby, ut och rida blir också!

PUSS!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback