så kan det va!

Hejhej!
Vet att jag bloggat dåligt idag, men inte mitt fel för dom håller på och fixar med strömmen här så har varit utan strömm halva dagen typ (Y)...
Men som tur är så har det varit fint väder så har varit ute och shteekt :)
Hoppade även sisco idag när jag red, haha dock ingen höjd... Men är rädd för att hoppa, va det inte på candida men nu är jag det trots att jag har en häst som verkligen inte tvekar utan bara hoppar.. Handlar nog om att jag förväntar mig att han inte ska hoppa fast han igentligen gör det, men ah jobbar på att få bort rädlsan :)
sen efter jag ridit så fixade jag lite i stallet och gick ner och käkade.
Och nu hamnade jag här ikväll blirre väl film fast nu vet jag inte vad jag ska göra...
Hörs sen i alla fall ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback