Måndag

Hej alla fina och fula! ;)
allt väl?
själv så har det varit en vanlig måndag i princip. Gjorde ju musikprovet, och blev godkänd :O shit, trodde ärligt talat att jag skulle få ig, hade verkligen inte förväntat mig ngt annat.... så det är super gött i alla fall! :D
sen knallade dagen på sakta men säkert.
NO:n och spanskan suuuuger, dock så såg vi på film på spanskan nästan hela tiden, så ska väl inte klaga allt för mkt antar jag.... :D
Nu sitter jag här och har bytt om till mjukis byxor.
och nu upp till stallet och fixa lite där, skulle vilja rida men tror pluggningen får ta över i stället.. förstör jämnt. :)
sen ska jag nog baka om det finns grejer med :D
Nej men ärligt inget mer att säga er nu. HÖRS SEN PUSSAR!♥









lite ful jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback