det står player skrivit i pannan

hej bloggen!
tog mig en underbar tur med hästerna förut, finns nog inget bättre än att rida ut i fint väder ♥
sen har jag typ bara pluggat och käkat.
Provet imorn kommer nog gå åt helvete :D är musikprov, känns seriöst som jag inte kan något sitter och läser och läser men fattar typ inte vad jag läser, så detta ska bli intressant och se hur det går imorn ;)
denna vecka blir nog jobbig.. har NO:n prov också, och de ska jag verkligen lägga ner mig i nu..
sen har jag engelska prov också, dock kanske det inte är ngn ide att jag ens gör de?
vi får la se hur jag gör med det.. Nu ska jag poppa popcorn och kolla på ponny akuten.
sen ducha och forsätta min dejt med pluggandet.
HÖRS SENARE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback