well well...

Tjaaaa!

Bloggar super dåligt idag ju. Men har bara inte orkat, tagit det lungt hela dagen, fortfarande trött i från resan.

Men förövigt mår jag la bra, saknar redan Alanya som fan :o Speciellt queens garden, kollat massa filmer från de från youtube as roligt var de där bra musik, de som jobbade där rockade speciellt EN som var fett råbabe tror jag blev lite kär i han... Å herregud va snygg han var, sånna snygga killar finns det nog inte i sverige asså tyvärr:(

Det e ngt jag verkligen kommer saknar från Alanya queens garden men hoppas på att få komma dit snart igen!!

Nu blirre nog ut ett tag tror jag sen får vi se vad som händer och sker antadligen sitta inne och dö elle ngt.Pusshej


hehe killen som står närmast stången i vitt han vettu han var ngt så galet snygg, dog lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback