Hemma :(

Hejhej!

Nu är jag tyvärr hemma i Sverige. Ville verkligen inte åka hem, skulle gärna kunna stannat ngra dagar till.
Veckan har i alla fall varit as bra! har träffat nya personer, solat, badat, åkt båt, skrattat, dansat, släpp loss, varit på nattklubbar osv saknart redan.. Bara hoppas på att det blir åka dit snart igen för fan va kul det har varit!

Har även inset fan va snygga turkar det finns ärligt. Visst vissa är verkligen inte snygga ngn stans, men sen finns det ju vissa i åldern 20 typ som kan vara hur snygga som helst! dreggel... :)

Nu har jag precis vaknat.. Var hemma typ 11.00, sen jag åkt plan, buss och bil hela natten.. Kan ju inte säga att man är pigg i alla fall.

Nu kommer det massa bilder från Turkiet så ni får se :)
Puss!











































mer bilder kommer, nu ska jag bara ta det lungt. see ya!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback