Fest Hos Mange yääh!

Hejhej!

Har bränt cd skiva ikväll, haha lyckat brände 20 låtar kom 12 med :)......

Ska alldeles snart se på TV tror jag å somna till det för ska försöka gå upp i rymmlig tid imorgon så jag hinner med hästen och fixa och så eftersom imorgon kommer det fölk till mig nämlig så att sofia,lisa,malin,daniel,david,samuel kommer hit och sover över, blir "grillparty" å grejer, blir nog bra det!!

Haha stolt svenne jag känner mig igentligen.. Sverige ute ur em nu eller? Bra i så fall hehe.... Har inte ens kollat på matchen ju, men fejjan finns ju där det uppdateras varje händelese som inträffar på fotboll och då det är hockey så en missar ju inte hur det ligger till... ;)

Nej men nu väntar la sängen på mig skulle jag kunna tro see ya ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback