Vällinge, första dagen!

Heyhey!
 
Dagen har varit rätt bra endå, dock förjävla segt att gå upp och jag är jätte trött så ska nog lägga mig rätt så tidigt idag. Har varit kul att tittat på när andra ridit både dressyr och hoppning sen så skötte sig Miranda jätte bra, Imorgon väntas det hoppning för henne. Ska bli kul å se hur det går :)
 
Hoppningen imorn börjar inte förns halv 6 på kvällen, skönt!! seriöst stackars dom som har lektioner som börjar vid 8 på mårronen, dom första börjar ju då, skulle verkligen dööttt då.
Men mamma å jag kommer nog vara där tidigare på dagen endå för att kolla när de andra rider o så där.
Imorgon åker kanske kameran med också så ni får se lite bilder. Nu vet ja inte vad jag ska göra, kanske göra lite nytta.. Hörs senare i alla fall / emelie. <3
Kanske ska min älskling vara med på någon lektion framöver nu under veckan, skulle verkligen behövas för mig, Höra någon annan röst än Mammas hela tiden..:)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback