Vällinge dag 2.

Hey hey! :) Uppdaterat jätte dåligt idag ju iknow, men varit på Vällinge sedan kl 11.00 eftersom mamma å jag var där först och kollade när dem andra red oså.
 
Runt 2 så åkte vi hem igen så jag kunde rida Sisco, vart jätte varmnt och as mycket med broms :/... Imorgon ska jag rida på kvällen i stället om de blir så varmnt. Sen tillbaka till Vällinge eftersom Miranda skulle hoppas av Therese, gick faktiskt väldigt bra tycker jag se lite bilder där nere. Efter ridningen skulle vi duscha henne vilket tog typ en timme om inte mer....
Hon va as rädd för vattenslangen så hon bråkade å grejer, men hon gedde sig tillslut... Sen lassta henne, vilket gick as bra som det alltid gör :) Hon går in på direkten nu, så skönt!
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, Nina och Niclas är här nu också...pfft måste sova tidigt idag med imorn väntar ett dressyr pass för Miranda. Sen på kvällen ska vi till pizzerian och käka :D
Vi hörs mer senare <3.
Grymm hopphäst i allafall...
tösa <3
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback