Torsdag

Heyhey! Sov till ett idag.. Idag ska i allafall Sisco ridas, kanske ska rida Miranda också, vi får se.
Förövrigt inga större planer till denna dag som det brukar vara :D åh vill bara åka någonstans, börjar få damp av att bara sitta hemma hela jävla lovet...
 
wellwell hör av mig senare!♥
Gör ont av att kolla på dessa bilder men vill dela med mig av min saknade och älskade ponny som snart varit borta från mej i 4 år. Minns dom dagarna hon var så sjukt, då hon spydde upp ngt svart i från magen och knappt kunde gå, aldrig sett ngn häst sett så dålig ut i hela mitt liv. Dem två dagarna hon var sjuk var nog bland det värsta i mitt liv att se sin bästavän lida och må så fruktansvärt dåligt är ta mej fan bland det värsta som finns. Kommer håg än i dag hur mycket jag tyckte om denna ponny, hon var allt för mig, och tanken av vi skulle ta bort henne och avlida henne för hon blev sjuk, den tanken fanns inte där. Men det fick jag uppleva endå. Men candida finns kvar här på våran gård. Hon ligger begravd på våran gård, hon skulle aldrig få komma i väg någon annan stans. Än idag kan det vara lika jobbigt som för 4 år sen. Du finns i mitt hjärta lika mycket NU, som DÅ. Kommer aldrig i hela mitt liv glömma dig älskade häst!♥
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback