super kul!

Hejhej!
Kvällen/natten/morgonen i går var sjukt kul. haha det som hände va la typ att vi dansade, jag trillade på dansgolvet... haha sen hamnade jag och sofia även i diket med Niklas ett tag hahaha trevligt trevligt! och vi tog kort och greeeeejer..
 
Sen träffade vi även på Calle som var chafför under kvällen, nej men var riktigt jävla kul! Fick sen en hel del goa skratt asså ;). Sofia och jag var i allafall hemma runt 4 i går, sen gick vi och la oss nästan på dirrrreen.
 
Idag gick vi upp runt 2 och då åkte hon hem. Har dampat med datorn nu hela morgonen asså min datorn, ska skriva in produkt nyckeln men gåre eller ?!?! Hittade den där det klart och tydligen står produkt key så testar den och gjort det 2000000 gånger nu och tror ni den funkar?! Nej.. Damp.
 
aja lite senare ska nog Sisco ridas tror jag :) Hörs!<3
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback