Så död!

Red som sagt på en tur i skogen Sisco förut, så han fick mest sträcka ut idag, tror det var bra för han :D
Har även haft lite folk här ikväll. Och nu alldeles strax ska jag till min älskade säng för att sova ngra timmar, fattar inte varför jag sitter uppe när jag liksom e trött som ett as.... Borde lagt mig!
 
Imorgon äre sista dagen på Vällingeveckan då det e avslutning men ska upp i tid imorn endå tyvärr...... Eftersom det ska tränas inför gandrillen på kvällen, dock ska jag troligen inte vara med men ska i alla fall med vilket som på mårronen eftersom Miranda ska tränas. Mamma å jag ska nog även till hööks under dagen imorn.
 
Har inget mer att skriva till er nu så vi får helt enkelt höras imorn någon gång under dagen, håll utsik <3
GODNATT!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback