Nice.

Hey! Idag var ju mamma å jag in till stan då vi fick lämna in hårdisken till datorn, sen hämta ut den i morn för att se om det är den det e fel på, vilket jag hoppas! för annars måste vi köpa en ny datorn.
 
Sen till maxi där jag köpte hårfärg :D så blir att färga håret i kväll, Tror denna bruna är lite mörkare än den jag vanligtvist brukar ha, och det e nice eftersom jag vill ha mörkare :). Köpte mig även ett par svarta mjukis på intersport. Snart blirre att äta god mat och lite senare ikväll blirre nog att rida lite, om väderet tillåter!
 
Imorgon ska jag och ett par andra upp till Torsby under dagen. Blir great det! Hör av mej mer senare ikväll♥
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

satans snnyygg blogg! avis!

2012-07-10 @ 19:55:06
URL: http://hannaasalomonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback