Göteborg <3

Åh vad jag saknar Göteborg nu... När jag var liten var jag där jätte mycket och minns jämnt hur jävla glad jag var när vi skulle åka dit, och det kommer jag vara än idag om vi ska dit. Tills att jag var en liten bebis har jag alltid älskat Göteborg finns ingen bättre stad än denna! Ska flytta dit när jag blir stor till och med, tror jag och vill i allafall ;). Å sen saknar jag Torslanda så jävla mke, då vi kunde va i farmor och farfars lägenhet, men nu finns ju inte den kvar sen ngra år tillbaka, det kan jag sakna nästan såre gör ont på riktigt.
aja nu ska jag sluta skriva deppshit inlägg.. Och hoppas på att vi snart åker till Göteborg igen! :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback