Bra dag

Hej! Först och främst vill jag bara säga förlåt för dålig uppdatering, men ja har ju faktiskt fyllt år;) har haft folk hos mig hela dagen. Hmm nu ska vi se om ja kommer i håg vad jag fått idag.... Armband, 2 par örhängen, en jättesnygg namnskylt till sisco, två prydnads skyltar typ, pengar, ljus, 600 på hööks, smink, ett linne, blommor, och 4 energi drycker och sist men inte minst kebabtallrik haha:D har säkert glömmt massor , Har även ridit med Louise idag kul kul:).. Nu ska jag la snart sova. And mer bildee får ni se imorn dampar nu rydligen....Godnatt <3



Kommentarer
Postat av: vickanrinkous

Hoppas du har en grym dag! Kolla gärna min blogg :)

2012-07-22 @ 13:51:45
URL: http://vickanrinkous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback