12 sanningar om mig!

Nu kommer det 12 sanningar om mig, håll i er ;)
 
1. Jag älskar mina hästar mer än allt annat <3
2. Det enda jag gillar lite med mitt utseende är ögonen.
3. Jag tkr att min sommar sugit, inte gjort ngt, så himla surt att se alla andra åka ut och göra massa roliga grejer som man vanligtvist brukar göra. Men nej Emelie kommer inte ut ngn stans :)) PLUS att väderet sugit!
4.  Jag älskar att åka utomlands! När jag blir äldre ska jag resa bort så jääääädra mycket så ni anar inte :D
5. Jag älskar och saknar Göteborg <3
6. Jag tycker att hoppning är läskigt med endå vill jag det verkligen.
7. Det enda jag tycker är dåligt med där jag bor är att det är så långt till allt, annars älskar jag våran gård och läget till sjön.
8. Jag bråkar OFTA med mina föreldrar, vilket jag är jädrigt trött på!
9. Mina betyg i skolan suger.
10.  Jag vill percia mig, men jag kommer ALDRIG att få........ Vilket i hate.
11. Efter att jag slutat 9:an vill jag komma in på Lillerudsgymnasiet, vilket jag nu ska kämpa fan för!
12. Jag hatar djurpålergi det är det värsta som finns. Jag GRINAR när jag ser bilder från det och så, det är så HEMSKT!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback