I bland vet ni :D

Hej alla puddingar!
Träningen förut var jobbig.. kanske inte för vissa men ja fan för mig var den det ;)
hahaha sen jävlar annama fattade jag inte att det var tisdag idag så fattade verkligen inte vad Johan sa när vi syns på torsdag jag:ehm torsdag? vadå torsdag blir ju endå tisdag?.. så är de tisdag idag, haha i bland vettu :D
ja så kul var det! haha..
Nu ska jag hoppa in i duschen och smörja mina ben ett måste, ni typ bara KBRY men:D sen kanske göra ngn nytta och plugga lite mer början lägga ner mig lite mer i skolan nu och det är ju bra :)
sen ska jag kolla på mot alla odds, dock på datorn eftersom TV inte funkar..
Men ah tror inte jag bloggar något mer idag så vi hörs efter skolan imorn och då äre en chill dag också, så det e ju gött! :)
wellwell, hejdå puddingar (a)♥




haha superfina bilder på mig som jag tog i går innan läggdags ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback