Torsdag 2 februari!

Hejsan!
skolan idag var rätt okej, först spanska, sen so, engelska, svenska sen bild och då gick jag , linn och sofia till mariebergsskogen till museumet ( stavning ) var ngn utsällning med bildspel och så, sen då fick vi sluta lite tidigare :) så jag, sofia och my gick då över isen tillbaka till skolan hahah dör när fia drog sig I BLAND VETTU!<3
Nej men sen hem och äta mat och kladdkaka ;) sen har jag pluggat lite på svenskan och spanskan.. Nu ska jag dra ner och byta om sen blir det träning :D och hoppas jag inte är lika dryg och känner mig lika fet denna gång.. haha!
sen kanske det blir att kolla in den nya affären i väse, haha det är rätt stort endå! :D
Nej men har inget mer att komma med nu. så hörs senare i kväll, om jag inte ska hägna den tiden åt plugg :/
vi fårse helt enkelt PUSS!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback