Jag Glömmer Aldrig Bort Vad Du Gjort

Hej på er!
Har pluggat, kanske skulle behövt plugga mer? venne hur det kommer gå ärligt jaja men hoppas la att jag får ett E, men ska nog inte ta ut allt för mycket...
Har även SO läxförhör och engelska läxförhör typ inte tränat ngt alls på engelskan.. jaja det är ju en gång bara, borde väl inte sänka mitt betyg direkt haha.
Men i alla fall imorgon har vi bara 2,5 lektion ungefär sen ska vi i väg på teater till kl 3, sedan slutar vi och då tar man helg eftersom det är studiedag på fredag snacka om underbart!♥ fredagen kommer vara så behövlig så.
Nej men ärligt nu ska jag sooooova, innan jag tuppar av mitt framför datorn..
så vi hörs mer imorgon ha det bra PUSSAR!♥

HAHA att man orkar se ut sådär jaja, ni kanske får ett riktigt gott skratt i alla fall.. ha.ha :D


Kommentarer
Postat av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

godmorgon :)

2012-02-16 @ 07:24:42
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback