du och jag under täcket baby

Har pluggat , bakat kladdkakas muffins underbart gott!!! Något som är mindre roligt är ju SO plugget, alltså när man skrivit as mkt om varje punkt.. sen ska man kunna allt till torsdag, känner mig absolut inte taggad för de provet i alla fall... men jaja plugga på bussen till Arvika imorn!
Så om jag uppdaterar lite dåligt tills torsdag så äre för jag pluggar, ha förståelse för det :D
Men som sagt imorgon ska vi till volvo men klassen inte såååå kul men bättre än skolan helt klart (:
ska även till tandläkaren och dra ut tänder eller en vet inte hur det blir än efter skolan, två mjölktänder som vägrar att låtsna..
jaja så äre återstår att se om jag överlever!
Okej men är hur trött som helst så ska bara kolla på familjen annorlunda sen sova.
så hörs mer imorn, PUSSAR!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback