Äntligen!!

Nu bloggar jag från min saknade datorn.. Dock går inernet as segt och skärmen är as bred å grejjer.. ALDRIG helt perfekt såklart :) Och märkte även nu faaan va dåligt jag uppdaterat dag, hemskt ledsen för det. Men var på hööks fick med mig min älskade poolo tröja vart en lila :) och flugpannband till Sisco, och ridstrumpor :). Sen när jag kom hem har jag åkt moppe, OMG haha.. Gick bättre än förväntat typ. Kunde gått riktigt illa ngra gånger då jag typ var AS nära att åka in i pappas bild och hästhagen haha fyfan. Aja bara å träna och träna :) Gick bra då jag åkte rakt fram i alla fall (Y) Nu ska jag grejja med datorn tex installera spotify MÅSTE ha musik! :) Fårse om jag bloggar mer later, maby, maby not :D nu ska jag nog in i duschen. PUSS!


Kommentarer
Postat av: josefines.se

Jättefin blogg!!♥
Jag har en tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal?
http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment

Hoppas du vill vara med :) Ha en bra dag!

Kramar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback