snart fredag ♥

hej på er! :)
skolan idag va faktiskt ganska så bra.
fick tillbaka SO-provet fick G på alla svar förutom 2
där fick jag på en G(-) och sen bara G-
men ah är ganska så nöjd faktiskt :D
på NO och matten satt vi också i mariebergsskogen och chillade vi fick nämligen det (y)
vi slutade även lite tidigare :D
sen efter skolan blev det att vänta på bussen.
sen vart det fritidsgården med lite fölk
sen hade vi typ möte i stället för tränig :) gött de, hade endå m-värk -.-
duktig flicka som lyckas få mens i skolan ehehehe, typ lite panik där?
men tur att malin är snäll (a)
senare stack typ jag,elias,simon och julia ut och chilla typ! ;)
sen kom pappi och jag åkte hem.
Nu sitter jag här och måste plugga lite spanska och sen sover jag nog!
fredag imorgon med nice de!
vi hörs imorgon  och då går jag nog tbx till devote.. tkr de e roligare att blogga här men ah header bara dampar här och shit och mer läsare o kommentarer på devote.
puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback