Du Måste Flytta På Dig!

Hejhej!

Dagen idag gick väldigt fort, slutade vid typ 12 :) så då sov jag i lastbilen ett tag, fett gött!!

Sen åkte jag och pappa till bergvik för att köpa konfaskor, blev ett bara vita ballerina.
Sen käkade vi hamburgartallrik på kennets nice!

Efter det åkte jag till Sofia ett tag sen blev det i väg för genrep inför konfirmationen på söndag.
Nu är jag trött som bara den vet snart inte vad jag gör mer haha...
ska ta lite och äta sen lägga mig redan kanske? är verkligen jobbigt att gå upp halv 5 i flera dagar kan jag lova er...

Men får vara hemma på fredag, fast kanske vill med endå men vi fårse tror jag stannar hemma, måste sova innan jag typ svimmar eller ngt....

Nu ska jag ta det lungt! kanske plugga lite om jag har ork...
Förvövrigt så bloggar jag nog inget mer idag.. Så hörs mer imorgon efter praoen! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback