Det Går Bra Nu!

tjeeeeeenare bloggen! :D

Idag gick jag upp typ halv 2, trött som fan.. haha ärligt vad e de me mig?
Gick upp till stallet då för att ge pållerna mat, sen har jag inte gjort något. Ikväll äre träning kl 6 också.. verkligen inte taggad men kanske är bra att röra på fettet lite också! :D
Och vet ni vad jag har kommit på.. det är bara 6 veckor jag kommer gå i skolan innan sommarlov, eftersom i maj är vi lediga två gånger runt liksom den 1 maj och så sen har vi ju prao en vecka också och sen 1 juni ska ju jag och sofia till turkiet en vecka så vi blir ju lediga då också :D och när vi kommer tillbaka är det bara en vecka kvar tills sommarlovet! Känns som ganska härliga tider framöver! bara hoppas på att vi inte har för mycket prov och så den sista tiden.. :D

Bloggar sen!♥
måste snart färga håret igen, saknar den där färgen känner jag!! :D haha ursäkta för het bild osv..
haha dör lite åt min min på bilden men ah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback