världelös lördag!

Hejsan!
Red ut förut med mamma en tur. Sen hem tillbaka till datorn fixat mer med designen... haha alltså vet att headern ligger lite för långt ner och där profilbilden ska vara är det helt fuck up..
Men aja orkar inte krångla mer idag :D kanske bara tar en annan header för har laddat ner photoscape! :)
för övrigt så har den lördag sugigt... Vi skulle åkt in till stan käkat pizza med moster och mer! men det värkar vara förjävligt svårt, kul när folk berättar saker här, och inte gör de dom säger.. rätt så sur idag med känner jag.
och i sånna här lägen SUGER det att bo på en gård ute i Väse..
Vart kan jag ta vägen när jag har det som tråkigast? kan ju inte dra till en kompis direkt, som sånna i stan bara kan göra.. i bland längtar jag tills jag flyttar hem i från...
jaja ska fixa en ny header nu som passar in ordentligt xD
Bloggar mer senare!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback