Burn baby Burn

Hola Amigos!
Träningen idag var verkligen sådär, hmm den va riktigt jobbig idag kändes så jag skulle dö typ men jaja jag har väl mina dagar.. xD
Sen hem och har precis käkat lite och just nu kollar jag på mot alla odds :D Och borde plugga lite. Ursh och fy, haha ärligt jag är såååå dålig på att plugga, gör de typ aldrig när jag ska det blir alltid att jag gör andra saker i stället, sen tkr jag alltid det är lika jobbigt att komma i gång.. men wellwell får väl se det posetivnt på ngt sätt i alf ;)
mamma och pappa har köpt semlor och gelehjärtat så de måste jag jag ju äta.. :D nom nom !
kommer inte blogga mer idag så vi hörs mer imorgon ♥

haha busig osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback