Härligt.

Hejhej!

Dagen idag var väl helt okej, sov att i lastbilen mycket idag med.. Underbar maddrass i hytten asså..

När praoen var slut åkte jag och pappa till expert för att lämna in kameran men så vart det inte..

Var bara fel på objekten som jag fattat hela tiden eller fel och fel me de som gått sönder. Så vi  köpte ett nytt som kostade 2 000 nästan.. men var bra mycket sörre än det andra, och går att zooma mycket mer osv och bättre! men inte helt säkert vi ska behålla det nya objekten..

Eftersom när vi hade åkt från affären så ringde dom och sa att de var skyddet eller de där filteret som var sönder som jag dock fattat hela tiden.. Så just nu sitter jag med ett stort och bättre objelkt som jag inte har en aning om hur vi gör med om vi har kvar det eller om vi bara köper ett nytt filter till de andra obejekten.. Hoppas på att få behålla det nya bra bättre osv! men vi får la se hur det blir, rätt dyrt med det nya, om man jänför med att bara köpa sånt där nytt filter kostar typ 200...

Efter vi varit på expert åkte jag till lanstinget ett tag för mamma jobbar där.. Sen i väg och klippa mig, som blev helt åt skogen.... Hon ville inte klippa ur det för då skulle det bara bli sämre, eller då liksom skulle de stå ut mer eller ngt fatta typ inte såååå klippte bara topparna för hon sa att det skulle bli mycket bättre :)
Vilket det inte blev ser ut som ett helvete måste jag säga, håret står ut åt alla hål och ser kortare och mer fluffigt ut..... blir fin på konfiermationen känner jag! :)))))))))) Lär ju få rå platta eller hur fan jag ska göra, hon plattatde nu också men blir typ bara värre... Jag hatar mitt hår, mitt hår mitt problem typ.

såååå skulle aldrig klippt mig över huvud taget känner jag, nästan bättre innan dock är de väl bara mindre slitet nu.. men vafan...

Nu ska jag bara ta det lungt. Imorgon är jag ledig från praoen.. skönt att få sova ut.
PUSS!

just nu så känns det som jag aldrig mer får tillbaka ett sånt hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback