så äre, så kan det va

Har pluggat NO nästan hela kvällen eller ja pluggat och pluggat.. haha.
har bakat kladdkaka med, rätt gott! lyckades fan bra denna gång :o
Kollar på familjen annorlunda nu :D
sen ska jag nog kolla på maria wern, eller vad det heter? en film i alla fall ;)
sen plugga mer om jag orkar? ska fan kämpa för denna äckel NO nu, haha ursäkta men jag hatar NO, typ kol och shit........ men tycker det är dags att göra ngt bra i skolan nu.
wellwell, hörs mer imorgon fårse kanske uppdaterar dåligt... känner att jag lägger ner för mkt på bloggen igentligen, direkt när jag kommer hem så ska jag blogga i stället för plugget som viktigare.
så bloggar jag dålig så vet ni vad jag håller på med ;) det är ju det jag säger, skolan tar över en stor del av fritiden, tyvärr....
PUSSAR!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback