MEN FYFAN DAMP DAMP DAMP DAMP DÖÖÖÖÖR

hej på er nu ska ni få höra varför jag är på jävligt dåligt humör just nu....
tog kort förut och som vanligt ganska många bilder blir failiade, men vissa blev riktigt bra, låter som en brud med jävlig bra självförtroende nu men i alla fall...
dom bilderna som jag blev nöjd över och då menar jag verkligen nöjd gillade dom verkligen var kanske 20 st ?
när jag lägger ut bilderna på datorn så kommer alla andra bilder med utom dom som jag blev nöjd över....
hmmmm damp så lägger ut dom datorn där nere, tänkte jag...
men i alla fall gjorde det men dom kom inte med där heller.... så jag raderade alla bilder på kameran ( UTOM DOM BILDERNA JAG GILLADE ) tog en evig het, fett jobbigt men trodde det var minnet som var fullt så lägger upp dom igen för då borde dom komma med..
men NEJ kommer dom bilderna med som jag ville eller ? NEJ GIVETSVIS INTE...
så fattade inte problemet..
men efter ett tag att jag kolla i kameran och undrat så märkte jag att på bilderna jag gillade hade jag på en annan bildkvalite typ som itne kunde läggas upp på datorn, braaaaa! :) så ändrade det men sen då när jag gjorde det och skulle kolla så det gick då, så var bilderna borta dom jag ville lägga ut.. TACK FÖR DET ÄRLIGT VAD SUR JAG BLIR!!!!!!!!!! gud är inte med mig i alla fall.... när jag för EN gång skull ser helt okej ut på bilder, så går det inte att lägg ut dom och dom försvinner....
nu ska jag lägga mig i sängen eller något och bara sura.. detta seriöst förstörde min kväll.
SÅN JÄVLA FUCKING OFLYT HELA TIDEN!
FÖRSÅR OM NI INTE ORKA LÄSA DETTA, MEN DET SKITER JAG I FULLSTÄNDIGT VILLE BARA SKIRVA AV MIG! HEJDÅ SES IMORN NÅGON GÅNG
OCH JAAAAA har grinat oh slängt grejer i golvet och shit gör alltid det när jag är ARG ARG ARG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback