Match!

Hej hej bloggen! :D
Otorligt chill dag i skolan idag. Hade SO först på mårronen sen rast i år och sen blev det att gå till lunget, dock jobbigt att gå men... där gjorde vi inte så mycket, körde bara ngra övingar rätt ovärt igentligen ? :D
sen blev det max med sofia nomnomnom :)
sen till marieberg för att ha slöjd dock gjorde jag inte ett skit där.. hah typ bara dampa med allt och alla :)
Sen blev det i alla fall hem.
Har typ pluggat bara sen jag kom hem och slutade med det nu, tror det mesta sitter ;)
Nu äre snart dax för att dra på samlingen till matchen, inte sååå taggad just nu känner jag.. trött och allt -.-
men hoppas jag taggar till! en vinst skulle inte va fel, men vi får se.
Hörs nog mer när jag kommer hem i kväll kanske finns risk att jag är alldeles för död också :)
PUSSAR!! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback