Ibland blir man arg...

Hej på er!
Idag gick jag upp vid typ halv 1 trorja, minns inte ens det så de är ju bra...
haha men i alla fall sen följde jag med mamma och pappa till bergvik, dom skulle till ikea, så jag gick till gina tricot så länge för ville ha kläd plagg där ifrån men givetvis så fanns det inte där, uh då blir man rätt sur...
träffade även Anders på Bergvik haha! :D
Sen typ stog jag ute och väntade på mamma och pappa i år och dar...
Sen när jag kom hem käkade jag och så och nu sitter jag här, ska snart ut och rida med mamma i skogen :D
det känns att det är vår ute nu! Härligt!
PUSSAR ♥



ngt utav dom ville jag ha men som givetvis inte fanns... fml typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback