Duger i krig

Hej Bloggen! :)
Träningen idag var faktiskt ganska kul, körde rukby i början haha rätt kul det också ;)
sen hem och käka, duscha och kolla på mot alla odds :) dom kom i mål idag :D haha ni bara k men aja :)
Nu sitter jag här i alla fall ska lägga mig i sängen nu och plugga lite på engelsk läxan.
Imorgon kanske min uppdatering inte bli såååå bra, direkt när jag kommer hem från skolan måste jag plugga till båda engelskan och mitt omprov i spanskan dock så kan jag typ allt faktiskt på omprovet nu då, men kunde allt när jag gjorde provet om jag inte missuppfattade vad jgag skulle göra på frågorna så skulle det säkert gått bra, hade karanterat blivit godkänd i alla fall så lite surt när man ska tabba sig...
jaja inte lätt och va efterbliven :)
Sen vid halv 7 äre match mot åmåtsfors som gäller! så kommer la hem runt 9 och då ska man duscha och äta och så, så jag hinner inte med plugget då så det får jag ta innan.
och imorgon så har vi en soft dag i skolan med :D ska till lugnet en fritidsgård, så blir riktigt chill det!!
men vi hörs mer imorgon puddingar GODNATT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback