Underbara hest♥

Har prec kommit från stallet red Miranda idag.. Shit vilken pärla, helt otroligt..
 
Seriöst, när hon kom till världen för 4 år sen så tänkte jag shit längtar tills hon blir 10 år då jag också kan rida henne, och jag satt upp första gången på henne när hon var 2 år om jag minns rätt..
 
Trodde aldrig att jag skulle kunna rida henne som jag gör idag.
Att hon som e en liten unghäst kan vara så underbar det förväntade jag mej verkligen inte. Förväntade mig mer att man skulle få bråka med henne å att hon skulle va rädd för allt, ah ni vet.. Men icke sa nicke pinglan bryr sig inte i något. och hon går som världens dressyr häst, helt galet, att hon ens går på tygeln utan att man ens ska behöva göra ngt mer än att ba hålla ett stadigt krepp..
 
Hon e bara bäst, ser verkligen fram i mot en framtid med henne att hon redan är världens prinsessa att rida, så kan man bara tänka sig hur hon kommer va när hon växt klart och e stor. amaggaad kommer vinna varje tävling! haha.. Nej men hon e för grym den hästen! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback