wiho

åh är rätt glad nu :D Fick ett telfonsamtal av mamma att hon varit inne med datorn och det är bara själva programet som det e fel på, så dom ska installera ett nytt program i min datorn, så ska den funka sen!! :D
På datorn här nere fick vi ju också byta program, för de är tydligen dåligt de där windows home premium många som brukar få byta de tydligen :O..

Imorse fick jag också se att jag hade fått massa kommenterar av er, blir så glad forsätt med det! :D Bara mamma kommer hem från stan så ska vi nog ut på en skogsritt. Blir bra det! PUSS.


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Nu följer vi dig också! :) Jo båda araberna är 21 år och hur pigga som helst! Dom tror att dom är unghästar fortfarande, haha! <3

Svar: haha gud vad kul :D Samma med min, han är 21 om inte 22 vi har inte ritkigt koll på det, men liksom öronen är ALLTID frammåt på han och jämnt så glad och ggrejer det e så kul att se :D <3
Emelie Wall

2012-07-20 @ 16:40:08
URL: http://nhponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback