Vällinge dag 4.

Hejsan! :D
 
Idag red jag ju för Stefan med Sisco, han skötte sig fruktansvärt bra gubben, dock kändes det som jag red lite dåligt.
Men ah gick helt okej i allafall för att vara första gången som jag e ute och rider själv. Men är så stolt över min älsklings häst gick in i transporeten direkt och skötte sig så bra där borta. min pojk det <3.
 
Är hemma nu sen ett tag tillbaka :D Funderar på att dra ner till klipprorna och lägga sig och sola och bada ett tag. Bada vore gött faktiskt! :)
 
Ikväll äre cykeltur till Vällinge som gäller där det typ är ngt kalas eller vad man ska kalla det, vet faktiskt inte ärligt vad jag ska kalla det haha ;).
 
Nu får ni se lite bilder från ridningen idag :), Och jag är i allafall nöjd, dock kunde jag säkert kanske fokosuera mig lite mer på att sitta stil med handen och sitbenet, det jag fick lite kritik för, men skulle bara jobba vidare med det sa han :) och sitben har jag typ alltid problem med, hanmnar nästan jämnt på fel! Det fick jag höra när jag red för Jarle på Färjestad också... Men ah jobbar på't :D
see ya! / emelie ♥
 
 
 
 
 
Mitt allt! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback