Vällinge dag 3.

Heeeeey! Varit på vällinge hela dagen. runt 2 åkte mamma och jag hem så jag fick rida Sisco lite, sen tillbaka dit eftersom Stefan skulle ha en undervísning.
Nu sitter jag här och vid sju ska vi till pizzerian, där alla som e med i Vällinge är. Okej kanske inte riktigt alla men nästan :D
 
Och imorgon då ska jag vara med och rida för Stefan med Sisco, shit kan bli en utamning, ingen aning hur Sisco är att lassta vi har bara lasstat han en gång ( då vi hämtade han ) och då gick det väl helt okej vad jag minns.. Men ah vi fårse :) Ska bli kul att träna för ngn annan än för mamma hela tiden faktiskt! Dock känns det lite nervöst.. Har ju aldrig varit ute och tränat för ngn stor tränare, eller ja på Candida var jag det en gång. Sen never!.
Känner jag mig rätt lär jag nog göra bort mig och rida fel och grejer men nej får inte hända, nu imorn ska jag fokusera mig verkligen!! Inte rida in och krocka med andra hästar heller...vore ju trist :)
 
Inge mer att komma med nu, så vi hörs senare ikväll om jag inte skulle vara för trött såklart, men det lär ni märka. PUSS! <3
Fotat,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback