Vällinge, avslutningsdagen.

Hey!
 
Har hunnit med att vara på vällinge, varit i stan och köpt ridbyxor ( inte till mig ) Och käkat på max :D
Sitter hemma nu men ska så småningom i väg igen vid 5 ska vi nog vara vid Vällinge igen. Såååå nära att jag fick vara med och rida på kadrillen idag, men nära sktjuer ingen hare. Skulle faktiskt vara lite kul å va med, dock skulle det nog bli lite stressigt och hey baberiba med två hästar i transporeten och shit.
 
Ikväll äre yttligare "fest" på Vällinge, fast tror jag skiter i det faktiskt. Riktigt jävla sleten asså. Men vi får se vad som händer, pappa fyller år idag också.
 
Hörs senare ikväll i think, nu ska jag fixa min och sofias blogg lite, så det blir lite fart i den haha ;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback