Nellie berntsson!

omg va denna tjej e grymm! Helt otroligt hon är 11 år och förebild för så många, hon är en förebild för mig trots att hon e yngre så ser jag upp till henne.. Hennes blogg är så grymnt bra, Hon är inte som många andra bloggläsare e, typ som "skämntbloggar" bloggar där folk, skämtar bort allt, hon e real, Hon sttår jämnt för vad hon tycker om saker och ting, och hon kör alltid sitt egna race. :D
 
Och så grymm tjej inom ridningen och hoppar höga klasser, så kul att se liksom "sådär långt hon kommit inom ridningen skulle jag aldrig kunna komma" Tkr det e grymnt att se, och hon rider sjukt bra också. Å sen märkar man på bruden också hon gör allt för sina hästar, hon kämpar verkligen för att nå så högt som möjligt. Sen hennes utseende omg va fin hon är... Hon kommer gå så jädrans långt i framtiden! Tänk er sjävla 11 år och driver en utav sveriges största bloggar 11ÅR, när hon blir typ 18-19 år som dom flesta kända bloggare är som typ hanna widerstet , kisses , blondin bella, paow och dom där, okej dom kanske är äldre men endå. Tänkt dig när Nellie som e så grymnt stor NU, när hon kommer upp dit...
 
Nej men jag beundrar faktiskt denna tjej sjukt mkt, Jag bara älskar henne!
säger bara en sak... Nellie berntsson levererar.
Och nu tycker jag att ALLA ska läsa och följa hennes blogg så den blir ännu större :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback