gött!!

Godmorgon godmorgon, vaknade idag av en utskällning av Mamma att datorn var förstörd, och då vare ju såklart mitt fel som det alltid är..... men vare ngt fel på datorn elle ? nej den funkar som vanligt... Gött för henne att se att den funkar när jag precis fått en utskällning att den inte gick att starta eller ngt.. Jag orkar inte.
 
Idag blirre nog en lugn dag. Kanske dra ner till sjön och sola lite, ser ut som sol ute? :O ´Måste fixa design också, denna e ju ful och tråkig verkligen..
 
Nej men ha en bra dag så hör jag av mig senare! <3
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jag var med på Väline !

Svar: jaha va trevligt :) Vart äre du bor,? :)
Emelie Wall

2012-07-12 @ 17:28:47
URL: http://ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback