Gina tricot levererar!

hey hey. Jättemysig uteritt förut med carro och hästarna :) På direken jag kom hem vare upp till stallet göra iordning Sisco sen ge mig ut på han, han hoppade riktigt bra idag, och jag är inte lika mesig längre blir bättre och bättre :)
 
Nu snart ska jag sätta på Eclipse med popcorn till mehehe.Sen imorn ska jag upp vid typ 10 för sen cykla till Hoflanda för att vara med när ridskolehästerna åker hem:( kommer sakna dom ju! så goa e dom♥.
Vet faktiskt inte varför jag ska behöva vara med? wellwell...
 
Kaaaanske kommer ett inlägg senare annars hörs vi imorn<3!
som rubriken gina levererar... Fått en falsterbo collection ju, verkligen hur snygga som helst! ska lätt beställa ngn av tjocktröjorna, bara jag får mina sommarjobbs pengar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback