Trötter!

Hola Amigos! översätter hej mina vänner;) jag menar vem vet, ngn kanske är riktigt sär på spanska?:)
haha men i alla fall har inte gjort ett skit sen sist jag bloggade verkligen ingeting.
Inte övat ngt på läxan heller, men är ju ingen brådis med det igentligen. Är ju så fruktansvärt trött så jag ska fakiskt gå och lägga mig emelie wall ska ta sängen vid 9 redan de niiii :D
Imorgon är det tisdag den dagen är faktiskt lite seg om jag ska va helt seriöst, endå så slutar vi 10-20 över 2 menmen.. Okej men vi hörs efter skolan imorn.
Godnatt Bitches! :*
haha trött och skabb... men det gör ju ingeting bjuder på mig själv va fan ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ny hästblogg, där jag skriver om inridningen utav min ponny och tävling och träning med mitt 9 åriga hafflinger sto!

// www.goldponies.blogg.se

2012-01-23 @ 21:03:52
URL: http://goldponies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback