Dag 6 - En text och bilder om dina djur.

ja ni jag har 2 hästar , 2 hundar , 1 katt.
Mina hästar heter Miranda som är 3 och Sisco som är 21, och båda är helt underbara!
Mina hundar heter Traj som är 2 och Lusifer som är 15 så han är för övrigt väldigt gammal men han ger inte upp :D
och min galna katt heter Skrållan som jag tror är 3 eller 4 hon är makalös, typ rädd för folk så fort man rör henne får hon damp osv haha..
Sen Traj lillhunen är okså helt galen, han är så glad jämnt så han vet inte vart han ska ta vägen.. haha!
Nej men venne vad jag ska säga om mina djur, älskar dom väldigt mkt även om vissa är mindre roliga! :) <3
Miranda.
Sisco.
Traj, haha ni får två till bilder på han bara för att han är så söt!:)
skrållan.
Lusifer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback