Dag 2 - En text och bilder på någon som betyder väldigt mkt för dig.

Finns många som betyder väldigt mkt för mig, men helt klart så väljer jag att skriva om min bästavän sofia för hon betyder mer än väldigt mkt för mig!<3
jadu vart ska ma börja? Du och Jag vi hör i hop på ngt vis, vi ligger på samma nivå på det mesta sär på samma saker osv osv. Har sånna otroliga roliga minnen med, dig HAHAHAHA alla tard minnen så KLOCKRENA!♥
Ingen förstår sig på oss, vi skrattar åt allt och alla. Men det är du som gör min dag du som lockar mig till skolan, trots att jag bara skulle vilja ligga hemma och dö..  Utan dig på skolan, är en dag så jävla värlelös kan lika väl va hemma då, som sagt du som gör min dag. Det finns ingen som du som får mig att va så jävla glad jämnt, kvittar om jag är sur så går det inte att vara det i din närhet, haha du är otrolig!. Och tillbaka till alla underara minnen, sommaren,liseberg,med mättssons så awsome minnen som jag verkligen skulle vilja uppleva igen hehe..
Jag skulle aldrig klara av att förlora dig sofia, mitt liv skulle vara så jävla världelöst då, nej ursh nej skulle aldrig i hela mitt liv klara av det, då dör jag hellre för ett liv utan dig är inte värt att leva. Du ska veta hur tacksam jag är att du finns på denna jord vet inte vad jag skulle varit utan dig du är bäst vännen!♥
Du betyder så sjukt mycket för mig sofia, utan dig är jag inte hel. Jag älskar dig världens bästavän och alltid mitt retard glömm aldrig det ;) 
Du och Jag tillsammans gör vi livet lite roligare. för oss i allafall (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback