Dag 1 - en bild plus text om mig.

Mja bilden är la inte den finnaste haha ser typ ut som någon annan ödla men det gör väl inget antar jag... :D
Ja vad ska man säga om mig?
Heter ju emelie wall okej mitt andranamn är lena... i hate it! :D i alla fall är 14 år fyller 15 på sommaren den 21 juli. Bor på en gård ute i Väse, med mina hästar , hundarna , katten och mamma och pappa då. På fritiden så rider jag, spelar innebandy, sjunger, fotar, skolan hmmm och sist men inte minst tillbringar jag en hel del av min fritid vid datorn :D Umgås också med mina kompis, mest med min bästis sofia!
är en väldigt glad tjej som skrattar åt allt och alla typ, ingen som förstår mig på min humor förutom du då sofia:D det är typ hon och jag som går runt och skrattar för oss själva typ haha :)
Är också en sån som blir ganska lätt sur, och när jag väl blir sur så kan jag bli så sur så att jag grinar haha exempel när jag pluggar på läxor så går de dåligt så bryter jag typ i hop hahaha.. Hatar att plugga, hatar äckliga ormar, hatar fiskbullar, blodpudding och hatar typ chokladpudding, hatar även att prata högt inför klass och jag verkligen hatar de darrar typ jämnt när jag ska läsa inför klassen och mår typ dåligt över det, ursh!..
Jag älskar att va med min bästavän sofia hahahaha har alltid så jävla kul med henne, jag älskar att äta hahahaha, jag älskar coca cola, jag älskar choklad, jag älskar att rida, jag älskar att ta kort ja typ det ;)
okej har faktsikt ingen aning vad jag ska säga mer om mig själv nu vet ni ju lite om mig i alla fall :D
och är det ngt ni undrar om mig så är det bara att fråga vetni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback